Doresti sa returnezi/schimbi un produs?
Drepturile tale ca cumpărător online sunt garantate de legislație. În conformitate cu articolul 9, punctul 1 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, actualizată, ai dreptul de a anula și returna comanda ta în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fără a fi necesară o justificare iar aceasta prevedere se aplică doar persoanelor fizice.
Dacă nu ești mulțumit de produsele achiziționate, nu-ți face griji, le poți returna și îți vom rambursa banii! Ai la dispoziție un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului pentru a solicita returnarea acestuia. Cererea de retur/schimb se transmite completând formularul din această pagină. Într-un interval de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea formularului de retur, te vom contacta telefonic sau pe e-mail pentru a-ți furniza informațiile necesare pentru returnarea produselor. Dupa inregistrarea cererii de retur, veti trimite prin curier produsul pe care doriti sa il returnati.
Costurile asociate transportului pentru retur sunt suportate de către cumpărător. Rambursarea sumei plătite pentru produse se va face în maxim 14 de zile calendaristice de la primirea returului. Suma va fi restituită în contul bancar furnizat de către cumpărător. Costurile de livrare nu sunt rambursabile.
Dreptul de retragere poate fi exercitat în scris, fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul serviciilor, de la încheierea contractului. Te rugăm să completezi și să ne trimiți formularul de retur de pe pagina noastră dedicată acestui scop.
Dacă produsul este returnat într-o stare care împiedică vânzarea lui ca produs nou, www.marnicshop.ro își rezervă dreptul de a reține o parte din suma de returnat, pentru a readuce produsul la starea inițială, dacă este posibil, sau pentru a acoperi diferența de preț în cazul recomercializării acestuia ca produs second-hand. În cazuri extreme, returul poate fi refuzat dacă produsul nu mai poate fi vândut în nicio formă. Dacă dorești reexpedierea produsului returnat, vei suporta costurile asociate acestei operațiuni.
Te rugăm să ții cont că produsele aflate în lichidare de stoc, produsele aflate în promoții sau cele cu reducere de preț nu pot fi returnate conform politicii noastre.
Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi și cadourile. În cazul în care produsul/ele sunt într-o stare care nu ne permite recomercializarea lui/lor ne rezervăm dreptul de a refuza returul.
Dacă constați orice neconformități sau daune la colet în momentul livrării, te rugăm să întocmești un proces verbal de constatare în prezența curierului, listând toate daunele. Reclamațiile ulterioare nu pot fi luate în calcul. Dacă produsul prezintă defecte, costurile de retur vor fi suportate de către noi. Pentru mai multe detalii, te invităm să contactezi departamentul nostru de Relații cu Clienții la numărul de telefon indicat pe pagina noastră.
În caz de neridicare sau refuz repetat al coletelor comandate, ne rezervăm dreptul de a refuza viitoarele comenzi plasate de către client, deoarece aceste acțiuni sunt considerate abuzive.
După înștiințarea pe email/ completarea Formularului de Retur, vă rugăm să așteptați ca cererea dvs. să fie procesată.